Verzenden en levertijd


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten staan vermeld in uw winkelmandje.

Betaal ik meer verzendkosten als ik meerdere producten bestel?

Nee, de verzendkosten blijven gelijk, ook als u meerdere producten bestelt. In uw winkelmandje is altijd terug te zien hoeveel verzendkosten u betaalt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wanneer wij wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw order binnen twee werkdagen en meestal dezelfde werkdag nog verstuurd. Hierna duurt het nog één werkdag voordat het pakket door de bezorgdienst wordt aangeboden.

Is de verzending discreet, wat staat er op het pakket?

Wij verpakken uw bestelling discreet in een neutrale doos. Op het adres etiket wordt alleen onze postcode vermeld, niet onze naam, zodat niemand ziet waar uw pakket vandaan komt, ook de postbode niet.

Wie bezorgt mijn pakket?

Wij werken samen met de betrouwbare diensten van TNT. Indien u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, dan laat de bezorger een bericht achter met een nieuwe bezorgdatum en tijd of een adres van een locatie waar u uw pakket kunt afhalen.

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een ander adres dan het factuur adres. Dit kunt u opgeven tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Daarnaast kunt u bij ons gebruik maken van de service Pakjegemak. Indien u overdag niet aanwezig bent en daardoor het pakketje niet kunt aannemen, dan kunt u gebruik maken van Pakjegemak. Met deze service is het mogelijk uw pakje te versturen naar één van de 2.100 servicepunten in Nederland. Kijk voor informatie op de PostNL website.

Wat is PakjeGemak en hoe werkt het?

Met trots kunnen wij u mededelen dat wij de eerste online erotische winkel in Nederland zijn waar het mogelijk is uw bestelling op een zogeheten servicepunt te kunnen laten bezorgen en het daar vervolgens anoniem af te halen.

PakjeGemak is een bezorgservice van PostNL. U kunt uw pakket volledig anoniem laten bezorgen op een van de 2.100 servicepunten door heel Nederland. Het laten bezorgen van uw pakket bij een PakjeGemak servicepunt heeft als voordeel dat u niet meer thuis hoeft te blijven als uw pakket bezorgd wordt. De PakjeGemak afhaallocaties zijn allemaal goed bereikbaar (denk bijvoorbeeld aan de supermarkt en de sigarenhandel bij u in de buurt).

U kunt gebruikmaken van de PakjeGemak service, door tijdens het bestelproces uw eigen factuurgegevens in te vullen en bij het afleveradres te kiezen voor de optie Pakjegemak. U wordt dan doorgestuurd naar de website van PostNL, waar u een afhaallocatie kunt selecteren. Nadat de bestelling is geplaatst en betaald, zullen wij uw bestelling inpakken en versturen. U ontvangt van ons via de email een afhaalbericht op het moment dat wij hebben afgegeven aan PostNL. Indien u de bestelling naar een pakjegemak-servicepunt laat versturen wordt de factuur in de doos meegestuurd. Deze wordt dus niet naar het thuisadres gestuurd.

Kan ik de bezorgtijd van mijn pakket bepalen?

Doordat al onze pakketten worden verstuurd met PostNL, hebben wij geen invloed op het tijdstip van afleveren bij u thuis. Indien u niet thuis bent op moment van bezorgen, krijgt u een afhaalbericht in uw brievenbus. Hiermee kunt u het pakket afhalen bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie.

Een mogelijkheid zou zijn (indien het een Nederlands adres betreft) om gebruik te maken van de PakjeGemak-service. Met deze service is het mogelijk uw pakket af te laten leveren bij een van de ruim 2.100 servicepunten in Nederland en dit vervolgens op een voor u geschikt tijdstip op te halen. Dit kan vaak ook in de avond.

Is het mogelijk om mijn bestelling bij jullie af te halen?

Nee, dit is niet mogelijk omdat wij een online winkel zijn.

Vorige pagina - Startpagina